- 2kg

Så ja ! :) gått ner 2 kg sen igår! :O Min vikt är verkligen ojämn. Skönt att det händer något så snabbt iaf!

Var ute igår..själv! Haha både jennifer och linnea ville inte ut men jag kände att jag var tvungen att dricka. Så jag satt här hemma med linnea och förfestade medan hon drack vatten ;) Det var en helt okej kväll! Kul att träffa folket igen.

Idag så ska jag ut till rösa för att ta med hundarna ut till skogen så de få springa av sig. Orka inte gå med dom samtidigt så är skönt att slappa dom där ute. Sen blir det filmkväll med linnea, ska kolla på - hur många lingon finns det i världen.

Lugn söndag, gillas !


/Malin




Haha ser rätt sliten och trött ut..efter utgång som ni förstå då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0