AJ!

Skadad igen!...oväntat? Nej, jag bli jämt skadad. Oväntat att det inte är knäet? Ja, denna gången är det hälen som fick sig en smäll. Fast det är nog bara en smäll så kommer nog gå över till torsdagsträningen (det måste göra det), sen i helgen är det förhoppningsvis den sista hemmamatchen för det här året. Det är sjukt jämnt! Fast vi ha bra förutsättningar. Om vi Vinner våra två matcher så är vi säkrade en kvalplats iaf, fast skulle ju helst vilja hamna över sträcket. De andra lagen har rätt svårt motstånd kvar så få väl hoppas på lite tur oxå.

I dag annars så struntade jag i dagens lektion, utan tänkte jag kunde plugga hemma som jag har gjort för en gång skull :)
Tänkte åka bort till träningen senare för att köra lite styrka på de delar jag kan träna och sen det bästa till sist! ....ENSAM MAMMA SÖKER !! :D

Nu ska jag göra en uppgift till naturkunskapen !

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0