Drömmar

Sjukt vad jag drömmer konstiga drömmar nu för tiden.

I veckan drömde jag att jag va en smurf? Som åkte i väg med andra smurfar till en paradisÖ där det fanns ett äventyrsbad...Jag var faktiskt en väldigt söt smurf :)

I natt drömde jag om Stefan Liv.. Typ att jag skulle få vara med han en hel vecka när han tränade för jag ville tydligen bli hockeymålvakt. Pappa köpte en lägenhet till mig bara för jag skulle kunna vara med hela tiden. Det va en rätt häftig dröm.

Har väl tänkt en del på Liv i veckan...och kanske på smurfarna.

Har iaf varit vaken sen halv åtta idag! Tog en halvtimmes promenad med hundarna och ätit en bra, nyttig frukost!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0