Hockeynörd :)

Kollat på Frölunda - Brynäs nu :) Tre härliga poäng till götet igen! De har inte tappat ett poäng än, fast säsongen har ju bara börjat men det känns bra! Jag har inte varit så hockeyintresserad på några år nu.. Hade en period i högstadiet som jag kollade rätt mycket men sen tappade jag intresset men nu är det tillbaka! Kanske för det går bra nu ;)

Haha ni kommer att tycka att jag är patetisk nu :P Meen jag har redan börjat funderat på julklappar...hah jag älskar verkligen att köpa julklappar! Så tänkte ge pappa en hockey match ! I Göteborg då, så bjuder jag på matchen och maten och han på bensinen ;) Äsch jag hinner nog att fundera mer på det ..Jag är stööörd :)

Bara för jag skrev att jag tyckte att matte vad kul så fastnade jag helt på ett tal så har inte räknat alls mkt i dag. Tack och lov hjälpte min nv-nörd elin mig! Mycket snällt! Jag har faktiskt fått bra användning av nv på senaste. Skönt att Nv finns :)


/Malin




Hahah jag och jennifer lekte top model för ett par härliga årsen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0