Mobbad...

Blivit mobbad som fan i dag på träningen... Okej jag tänkte inte nämna det men för att bloggen ska bli liiiite roligare så kan jag ju göra det. I lördags vann vi med 3-2, meen det var bara hvgif spelare som gjorde målen. Gissa vem som gjorde bägge deras?? Det är så underbart att det just skulle vara jag som gjorde två självmål. TVÅ!

Jaja så i dag på träning så handlade allt om mina mål. Tex: Å nej jag kom på malins lag, du kan ju försöka skjuta i rätt mål, målvakten i samma lag: vilket hörn skjuter du i så jag är beredd?

Meen jag va fan bra i dag på träningen så det kan de inte säga något om! Va het på huvudet! Så struntar faktiskt i målen...nee jag kommer aldrig glömma det. Där har ni anledningen vrf jag gick ut ensam i lördags!

Nu ska jag soooova! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0