Nu j*vla !

Så nu har jag bestämt mig! Jag ska ner i vikt nu. Så trött på att inte trivas med min kropp, så nu fan ska jag göra något åt det!

Jag har ju då liiite problem att jag är världens godisgris. Älskar verkligen godis, om jag inte skulle tränat så skulle jag vara en riktig tjockis kan jag lova :P Men jag är även en riktigt tävlingsmänniska som hatar att förlora så jag ska börja tävla mot mig själv. Så varje gång jag synda (jag kommer att göra det) så ska jag skriva det i bloggen. Kanske låter löjligt men då kan ni ju se att jag sköter mig och jag kanske jag kan förstå hur mkt godis och socker jag äter egentligen. Okej ni strunta väl fullständigt i vad jag äter och inte äter men det är min blogg och det är jag som bestämmer ;)

I morgon är det MATCH! :D Jag är taggad som fan! Synd bara att min kondition inte är den bästa, men jag ska springa satan i morgon ändå! :)

Gissa om jag har pluggat något förresten? ;)..Ne just det! Jag har suttit och kollat på hockey, är på en canal + kanal som sänder om olika hockeylag i elitserien, i dag var det om fbk. Kollade en lite stund men slog över till milan - lazio för nån timme sen...Låter som en kille ju. Aja innan jag släcker lampan ska jag läsa lite naturkunskap iaf.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0