Regn + sex and the city 2

Låter rätt bra va? Förutom då att jag mår pissdåligt! och att jag blev uttvingad av två hundar här hemma för att gå en långpromenad i spöregnet. Har iaf börjat bra med plugget så gjort klart en del iaf :) Tänkte plugga lite till om min huvudvärk ville släppa lite.

Vi förlorade matchen ..igen. Förstå inte vad vi håller på med. Spela hemma nu på lördag och det är en måste måste måste match!

Nu något helt annat. Jag har kommit fram till att jag måste börja planera. Måste försöka hålla kontakten med mina vänner ju som nu ha flyttat så blir att jag måste planera mina samtal med dom i veckorna. De är ju uppe i skolan och nollingen nu och jag ha min fotboll så det behövs planering. Sen måste jag börja planera mitt plugg....Okej det var inte mkt att planera men mkt för lilla mig som alltid bruka rycka på axlarna och säga att det löser sig. Måste planera att åka upp till linköping, jkpg och ner till växjö några helger framöver!

I helgen blir det lugnt. Pappa och mamma ska ner till stugan så jag kommer vara själv hemma med två hundar. Sen är det match på lördag, om min feber och huvudvärk är borta vill säga. Är rääätt sugen på att gå ut...eller inte på att gå ut egentligen men på att dricka så kanske ska sitta här hemma med hundarna och bli full? Sen ska jag tvinga mig själv att pluugga!

bra helg va? ;)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0