Shopping-ångerst

Bläää fick akut shopping begär så åkte ner till stan och slösas upp för mkt pengar. Försöker skylla på något vrf jag gjorde det. Här är några saker jag har kommit på:

* Jag behövde verkligen detta.

* Jag ska plugga hela kvällen så förtjänar lite kläder som tröst.

* Jag ska inte handla mer i höst

* Köpte bra saker

* Jag hjälper affärerna i vetlanda att inte gå i konkurs

* Jag shoppade inget förra helgen (förutom en body lotion och det räknas inte)

* Jag är tjej och vi måste handla

Kommer nog på fler sen..

Jaja här är lite av det jag köpte iaf! :)


En rosa gant skjorta som jag hittade i lilla butiken


Ett par svarta stuprörs jeans från vero moda


En vit top från vero moda


En svart halsduk från Vila




Ikväll är det jag, chokladen och naturkunskapen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0