Skit-dag

Inte haft sååå bra dag. Huvudvärk + magvärk + mattelektion är ingen bra kombination. Träningen gick även den skit. Ha verkligen inget självförtroende just nu. Så fort jag kommer bort till fotbollen så får jag negativa tankar om mig själv. Känns som det är nu när vi ha så många "måste" matcher kvar så måste vi mer "erfarna" spelare kliva fram (jag är näst äldst i laget så tror jag räknas med där). Men morgondagens match så har jag lovat mig själv att jag ska tänka att jag är bra! Och inte lacka för nån fel pass eller nåt sånt. Vi har ett riktigt starkt lag i morgon så jag hoppas verkligen att vi få med oss tre poäng hem!

Nog om fotbollen. Håller på att läsa naturkunskap b nu på distans. Gick in i dag för att se hur mkt det var att göra...fick lite panik. Ska ha läst as många sidor redan, men eftersom jag inte ha haft boken så är jag rätt efter. I morgon blir det alltså en riktig plugg dag! Jag ska verkligen försöka anstränga mig med plugget nu.

/Malin




Haha min sovfrissa blev det i dag och osminkad! Skitdag som sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0