Tandlös?

Jag kan sådär vicka med mina framtänder...Det ska man väl inte kunna? Tänk om de ramla av! :O Jag kan inte heller sluta, vilket kanske inte är så bra?

Aja i dag har jag iaf gjort allt utan pluggat som jag skrev att jag skulle göra men ska göra det nu så har ju egentligen gjort allt jag skulle göra då! :D

Okej jag shoppade liiite i dag oxå..

Köpte världens goaste (träna göteborska) tröja på MQ och ett påslagan på hemtext...Ser ni att texten ha en konstig stil? Jag råkade klicka på nån knapp på tagentbordet så vet inte hur jag få bort den.. Aja sen köpte jag ett säsongskort för hv 71s matcher..Nee skoja bara men jag är riktigt sugen på att åka och kolla på hv - frölunda! Ha saknat hockeyn lite...fast jag är inte speciellt intresserad, men det är ändå mysigt att sitta och kolla med pappsen och ännu mer roligare nu när frölunda slog växjö med 2-0 :)

Nu blir det plugg, för ha naturkunskapsprov på fredag! Efter provet blir det stugan :) Sen tillbaka snabbt på söndag för match i Egnahem !

/Malin



Gos tröjan! :D Känns som man har på sig en filt :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0