Fotboll och annat skit :)

Mitt liv är verkligen upp och ner. Ena stunden vill jag bara sjunka ner under jorden och försvinna, medan i andra stunden så ler jag hela tiden och livet känns underbart. Jag är verkligen en känslomänniska. Fast jag tror inte jag visar det så mycket utåt. Jag har aldrig viljat visa att jag är sårbar eller att nån kan skada mig, men ha börjat inse att man kanske måste våga öppna upp sig och visa sina känslor för att vinna?

Blev glad i dag på träningen ! Fick lite beröm för den senaste matchen och jag blev as glad. Det har verkligen gått så dåligt på senaste och jag har inte varit som jag bruka vara på planen. Ändå så haltade jag igenom matchen i 60 min. Kanske ska nämna hälen. Jag tror det är en blödning så det känns ju inte som det är jätte farligt iaf. Så jag tränade faktiskt i dag..Haha tränarna och laget tyckte jag va störd, men om det bara är en blödning så blir det ju inte värre. Smärtan kan jag ju stå ut med. Gick ändå helt ok på träingen. Fick använda huvudet lite mer än fötterna som jag gillar :) Vi vann även inläggstävlingen ! :D

I morgon ska jag, Jennie och bedina gå på stan och fika :) Ska bli mysigt att träffa den lilla tösen igen ! Sen blir det lektion och plugg. På kvällen blir det fotbollsträning. Najs dag!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0