vikt?

Kom på att jag inte har nämnt något om min "bantning". Det går bättre än förväntan! Jag har inte ätit en godisbit, chips eller sånt skit på 1½ veckan! As bra ju .. ;) Fast jag har ätit lite kakor och bullar så har ju inte varit så nyttig ändå. Men tar en sak i taget. Att äta är en rätt social sak. Så känner att jag vill inte sluta fika om nån bjuder eller om man går på stan t ex.

Det känns iaf som jag bli piggare och mår bättre nu när jag har slutat med allt socker, fast det sitter nog bara i huvudet ;) Har dock inte kollat vågen så kan inte skriva om jag har gått ner i vikt eller om jag ligger på samma (uppåt kan det väl inte gått?).

Jaja kom bara på det! Snart blir det sängen! Natti natti


/Malin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0